sanqi VakuumversiegelungsVerpackmaschine 10 VakuumversiegelungsBeutel/für Trocknende und nasse Nahrungsmittelkonservierung/RollenKochen Multifunktionale VakuumversiegelungsMaschine B07DG2KW26
Produktnr.: B07DG2KW26

Verfügbare Optionen

* Size:

• ★ Vakuumversiegelung und Versiegelung: Die automatische Einpunktvakuumversiegelung und der manuelle Versiegelungsmodus eignen sich für Vakuumverpackungen und allgemeine versiegelte Verpackungen und können sogar zwei Modi kombinieren, um das flauschige Futter perfekt zu pressen.
  • ★ Schutz von Wertsachen und Kochmethoden Kochen: nicht nur die Haltbarkeit von Lebensmitteln verlängern, um Erfrierungen zu vermeiden, reduzieren Korruption, wichtige Dokumente, Briefschutz und Vakuum Kochen, kann auch für Wertsachen verwendet werden.
  • ★ Leichtes High-Tech-Design: langlebig und leicht zu reinigen ABS-Material und tragbares Design, ideal für den Heim-und Außenbereich. Die Überhitzungsschutzfunktion und die dreifache Geräuschreduzierungstechnologie stellen keine Lärm- und Sicherheitsrisiken mehr dar.
  • ★ Einfach zu bedienen und Starter-Kit: Freisprecheinrichtung, intelligente LED-Anzeige, Vakuum und Dichtung einfacher und schneller. Gib 10 Vakuumbeutel.
  • ★ Einfache Bedienung - One-Touch-automatische Vakuumdichtung Erhaltung. Es gibt keine langwierige Operation. Verwenden Sie eine spezielle Plastiktüte, um das Vakuumpaket in Sekunden zu versiegeln.
● Preserve and cook valuables and prepare picnics, picnics and barbecues in advance. ● light weight, low noise. ● Cake and cookie vacuum and sliced ​​bag gaskets, almost all plastic bags, such as potato chips bags, biscuit bags and so on. Vacuum seal keeps food fresh! 1. Place the item between a bag of at least 3 inches inside the bag and the top of the bag. Open the device lid and place the open end of the bag into the vacuum channel. 2. Press the left and right sides of the cover to lock it. 3. Press the seal button to start the vacuum and seal process. The engine will continue to run until the trunk is completely empty and automatically closed. 4. When the seal light goes out, press the vent button and then press the left and right sides of the cover to open the machine. specification: Global voltage: 100-240V Product size: 37.2 * 9.4 * 6.9 cm (various measuring tools, size, slight error) packing list: 1 x vacuum sealer 1 x 10pcs 20 * 25cm vacuum bag 1 user manual note: ● Unplug the power cord and wipe it with a wet sponge. Make sure the device is dry before use. ● Leave enough space in the opening of the bag so that the bag can be properly sucked and sealed; ● Do not touch the gasket immediately to avoid burns. ● Make sure that the sides of the lid are tightly closed or cannot be sealed. ● To make full use of this device and safely use the device, please read this manual carefully and keep it for future reference. The vacuum sealer saves food, saves time and saves time and money.